Book by phone: +1 (888) 244-4137
Enjoy your time in this beautiful beach front condo!

Island Princess 202: Impressive Beachfront Condo, WIFI, BEACH SVC, KEYLESS

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 6, 2 bedrooms, 2 bathrooms. No pets allowed.

520 Santa Rosa Blvd Fort Walton Beach, FL 32548 United States

Great, comfortable condo perfect for a beach retreat! Time to kick back and relax at the ISLAND PRINCESS, Listen to the sounds of the waves washing up on the shore from your beach front master bedroom. This condo has everything you need - fully equipped kitchen, washer and dryer, flat screen TVs, DVD players, Dining Seating for 4, comfy sofa, great decor and most importantly - wonderful views of the beautiful white sandy beach. Entry to the private balcony from the master bedroom as well as the living room. The open floor plan allows for amazing views from the dining and kitchen areas as well. The condo features FREE secure WIFI and phone service with FREE local and long distance calls. Call anywhere in the U.S. or CANADA for FREE.
- Fully stocked kitchen all appliances, cutlery, dinnerware, cookware, silverware, small electronics
- Washer and dryer in condo
- Reserved garage parking spot
- FREE BEACH SERVICE
- FREE MOVIES
- FREE GOLF
- FREE DOLPHIN CRUISE
- FREE SNORKELING
- FREE WIFI



Guests of the Island Princess have use of the resort’s heated pool, spa, exercise room, barbecue grill area, free high-speed internet, and a boardwalk to get right on the beach.

All of our daily and weekly guests receive the following complimentary guest package: 2 beach chairs and umbrella set up for you on the beach (March 1 to October 31); 18 holes of golf with 1/2 cart at Shalimar Pointe Golf Club daily; one free pass to a 2-hour Dolphin Cruise daily (March - October ), 1 adult pass to snorkeling daily (March - September); nightly movie rentals, FREE Internet access.

Please visit Guest Amenities to view information about entertainment and activities available in our complimentary guest package (some exclusions apply).

Rooms and Amenities
Property Type Condominium
Unit Code IP 202
Beds 1 king bed, 1 queen bed, 1 sleeper sofa
Bathrooms 2 bathrooms
Rooms Sleeps 6
Floor Area 1179 square feet
Pets No pets allowed.
Standard Amenities king, queen, shower, sleep sofa /futon, toilet, tub, bay/sound, churches, cinemas, festivals, library, marina, restaurants, water parks, zoo, Dining, DVD Player, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Clothes Dryer, Elevator, Fitness Room / Equipment, Heating, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Living Room, Parking, Telephone, Towels Provided, Washing Machine, Coffee Maker, Dishes & Utensils, Dishwasher, Kitchen, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, beachcombing, bird watching, outlet shopping, paddle boating, photography, scenic drives, walking, ATM/bank, Babysitter, fitness center, groceries, hospital, laundromat, massage therapist, medical services, Beach View, Beachfront, Ocean View, Oceanfront, Water View, Waterfront, Balcony, Kayak / Canoe, Lanai / Gazebo, Outdoor Grill, Heated Pool, Hot Tub, bedroom, full, deepsea fishing, fishing, golf, jet skiing, pier fishing, sailing, scuba diving or snorkeling, snorkeling, sound/bay fishing, surfing, swimming, children welcome, non smoking only, pets not allowed, Long-term Renters Welcome, Minimum Age Limit for Renters, Weddings
Living Central Air, Covered Parking, Garage Parking, Ironing Board, Linens, Washer & Dryer, Vacuum Cleaner, Master Bedroom Beach Front, Sofa Bed, NON-SMOKING CONDO, KEYLESS ENTRY
Business High - Speed Internet, In-room wireless internet, Nearby ATM, Nearby FedEx, Nearby Golf Course, Nearby Post Office
Entertainment Cable Television, DVD Movies, DVD Player, High Speed Internet, Movie Rental Available, Television
Kitchen Blender, Coffee Maker, Cookware, Dishwasher, Full Kitchen, Ice Maker, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, Utensils
Outdoor Balcony, Beach Chairs, BBQ Grill, Beach Walking, Beachcombing, Boating, Boogie Boarding, Deep Sea Fishing, Fishing, Jet Ski Rental, Ocean Kayaking, Outdoor Shower, Shared Swimming Pool, Snorkeling , Sound/Bay Fishing, Swimming, Walkway to Water, Wildlife Viewing
Family Beach , Library, Miniature Golf, Movie Theatre, Playground, Water Park, Military Base
Convenience Area Fitness Center, Medical Services Nearby, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Shopping, Restaurants, local attractions
Culture Ballet, Dance, Military Base, Museums, Gulfarium
Geographic Exceptional Sunrises, Exceptional Sunsets, Exceptional Views, On Beach
Average Manager Rating (Based on 15187 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 30 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
97 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Unit 202 Awesome

    Stayed 6 days ending in August, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Hurricane, WV recommends this vacation rental

    This unit is a great location with an awesome view This is a lower level unit but you can still see the ocean over the dunes. It is definitely a larger unit than previous ones we have rented in this area. The unit was clean but dated. If I owned this property I would give it good coat of paint, change curtains and replace carpet in the bedrooms with wood tile. Carpet and sand and wet do not go well together. Couch also needs updated. Otherwise we were very happy with this property. I would stay here again.

    • Manager Responded on 8/12/2019

      We couldn't thank you enough for the great feedback from your vacation in Island Princess 202...this is a wonderful two bedroom condo. We'll definitely put through your comments to the condo owner and we will look forward to having you back shortly!

  •  
  • Quick Mental Health Getaway

    Stayed 4 days ending in September, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Leigh Anne K from Attalla, AL recommends this vacation rental

    Never dissappointed when I stay at the Island Princess

    • Manager Responded on 9/21/2018

      The Island Princess is a lovely property..we're so glad you enjoyed your vacation with us. We hope to have you back to beautiful Okaloosa Island soon.

  •  
  • Best vacation condo!

    Stayed 3 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Kimberly B from Wagoner, OK recommends this vacation rental

    We’ve been to the Ft. Walton /Destin area several times before. This was by far the best stay we’ve had. The condo was exactly as described. It was clean and very well decorated -very beach! The view was absolutely fantastic! We would definitely stay here again!

    • Manager Responded on 8/12/2018

      Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review, we are elated to hear that you had such an amazing stay with us at Island Princess 202 , we sure hope to see you again in the beautiful Okaloosa Island !

  •  
  • Great Time! Great Service!

    Stayed 7 days ending in June, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dianne B from Fort Walton Beach, Fl recommends this vacation rental

    No issues with the reservation process! Went smoothly just like it does every year!

    • Manager Responded on 7/2/2018

      We always look forward to having you and yours!!

  •  
  • Respite for the soul.

    Stayed 4 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Millie T from Acworth, GA recommends this vacation rental

    Late October was a perfect time in a peaceful place where I could rest, reflect and relax. The condo had everything you could need to enjoy your stay. Just bring your clothes and food and sit on the deck to find peace.

    • Manager Responded on 11/14/2017

      Thank you for taking the time to leave us a review about your stay, we are glad you had such a relaxing stay with us.. Nothing beats the peacefulness of late October and the sounds of the waves crashing, we surely hope to see you again soon!

  •  
  • Great condo!

    Stayed 5 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dean O from Cookeville, TN recommends this vacation rental

    We loved this condo. The 2nd floor is perfect. You have a clear view of the ocean and you can easily walk one flight of stairs instead of waiting for the elevator.

    • Manager Responded on 10/9/2017

      Yes, Island Princess 202 is such a beautiful condo, and we love to hear that you thought so too, we do hope that you come and stay with us again very soon.

  •  
  • Happy Customer

    Stayed 6 days ending in August, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Splendora, TX recommends this vacation rental

    I enjoyed my time at Island Princess. I couldn't have asked for a better condo. I think the furniture could be updated along with the sliding glass door being fixed however i atill enjoyed my time

    • Manager Responded on 8/22/2017

      Thank you for your review! We are glad your stay with us at Island Princess was enjoyable despite the small hiccups.. We will be sure to have a member of our staff check on the sliding door and the furniture so we can address it as soon as possible. We hope to see you again soon!

  •  
  • Great stay

    Stayed 3 days ending in July, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Walker, LA recommends this vacation rental

    Excellent condition. Very clean and pretty quiet at night. Totally recommended.

    • Manager Responded on 7/25/2017

      Thank you for your review! We are glad you were able to enjoy your stay with us at the beautiful Emerald Coast. Please call us when you are ready to book your next getaway!

  •  
  • Mom's 80th birthday!

    Stayed 2 days ending in July, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Cathy E from Buford, GA recommends this vacation rental

    Great time! Even though she couldn't get to the beach because of the stairs she was apply to watch us on the beach. We all had a great time! Clean and exactly what it showed in pictures! Still hoping to refundable deposit is timely.

    • Manager Responded on 7/31/2017

      Thank you greatly for booking with Brooks and Shorey Resorts, we're so glad to know that you enjoyed your vacation, your five star ratings say it all! Yes the beach boardwalks on the properties of the condos we rent do have the stairs that lead down to the beach itself as the sand dunes are protected for turtle breeding and laws make it hard to build a ramp on these. Island Princess is a lovely property and unit 202 is a gem! We don't offer any sort of refundable deposit, all that you paid to us was to pay for the rental and no deposit was withheld for refund upon departure. Please check your confirmation email where the pricing is broken down and see the totals and if anything gives you questions give us a call please so we can explain and help. Please come see us again soon for another getaway to paradise.

  •  
  • Firecracker stay

    Stayed 4 days ending in July, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Eastaboga, AL recommends this vacation rental

    My children and grandchildren all stayed here for the 4 th holiday. My best friend and her family were in another unit. The stay was very pleasant. Everything we needed was here. Only problem we had was someone was always in our assigned parking. We menentioned to office and they said they didn't manage our property so call directly. There was plenty of parking so we just parked in another unreserved spot.

    • Manager Responded on 7/7/2017

      Thank you for your review! We are glad your stay with us during the 4th of july was an enjoyable experience despite the parking issue . We do hope to see you again soon .. Please visit us again!

  •  
  • Best beach condo

    Stayed 3 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Waynesboro, GA recommends this vacation rental

    Nice view of the beach. Clean and everything was just as pictured and expected. Would definitely stay here again.

    • Manager Responded on 6/16/2017

      Thank you for your review! We are so excited to know the condo was just what you expected and you enjoyed your stay with us! We do hope to see you again !

  •  
  • false charges from Home away

    Stayed 4 days ending in May, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    John L from Woodstock, GA recommends this vacation rental

    good

    • Manager Responded on 6/3/2017

      Thank you for your review! Please call us when you are ready to book your next getaway so you can take advantage of your return guest discount!

  •  
  • ok vacation

    Stayed 7 days ending in May, 2017

    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Harry M from sherman, il recommends this vacation rental

    ok

    • Manager Responded on 5/13/2017

      Thank you for your review!

  •  
  • Perfect for us

    Stayed 8 days ending in April, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Shirley S from Englewood, OH recommends this vacation rental

    We have stayed in this unit for our spring break for 1 years. It is always clean and has all the items we need to be comfortable. For us the closeness to the stairs and walkway to beach is perfect. We hope to stay in the same unit the next two years when we are in the area for our granddaughters softball tournament.

    • Manager Responded on 4/23/2017

      We appreciate your wonderful review. Thank you for staying with us again and hope to see you all again next year at Island Princess.

  •  
  • Getaway

    Stayed 8 days ending in October, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Don R from Lebanon, TN recommends this vacation rental

    Great 8 days of fun and relaxation!

    • Manager Responded on 10/30/2016

      Thank you for the wonderful review We are glad you enjoyed your getaway! Please come see us again when you are ready to book your next getaway!

  •  
  • We loved it!

    Stayed 5 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jackilyn F from Osceola, AR recommends this vacation rental

    We loved it! Will definitely come back next year !

    • Manager Responded on 8/19/2016

      Fantastic, we are glad you got to take a breath of fresh salty air this summer at the Island Princess 202! The tranquil beaches on Okaloosa Island are definitely the gem of the Florida Panhandle, we look forward to assisting you on your next beach side adventure!

  •  
  • Great Beach Stay

    Stayed 4 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Harrison, TN recommends this vacation rental

    IP 202 provided everything we needed for quick getaway to the beach. We enjoyed the location of the condo as we could easily walk to the beach avoiding elevators but we were also removed from the pool area (which got fairly loud in the evenings--we didn't mind the noise, just glad we could sit on the balcony somewhat removed from pool area). Overall, a great quick trip!

    • Manager Responded on 7/20/2016

      Thank you for the wonderful five star review. We are so glad that this lovely condo at Island Princess 202 was able to provide you with all your vacation needs. We agree that staying right on the beach is a perfect way to vacation! We hope that you will be able to come back and see us again soon here on Okaloosa Island.

  •  
  • Princess Week

    Stayed 6 days ending in June, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Steven L from Oxford, GA recommends this vacation rental

    Chamber of Commerce weather. Room in excellent condition. We had a lovely time and will not hesitate to rent this location again.

    • Manager Responded on 7/7/2016

      We look forward to making your next stay just as fabulous as the last, thank you for vacationing at the Island Princess 202!

  •  
  • Birthday Celebration with my Sister-in-law and Brother-in-law

    Stayed 3 days ending in April, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Fran F from Houston, TX recommends this vacation rental

    Everything we hoped for. We were celebrating my sister-in-law's birthday and had a wonderful time in this beautiful condo.

    • Manager Responded on 4/11/2016

      We are so pleased to hear that you and your family had such a wonderful experience while staying with us at the Island Princess, especially in unit 202, we hope that you come and visit us again soon.

  •  
  • Great location. Right on the beach!

    Stayed 4 days ending in November, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Mc Kinney, TX recommends this vacation rental

    I would recommend this property to family and friends, IF the master bedroom mattress was replaced. It is long overdue! Did not get one night of restful sleep. The description of the property included laundry soap to do a few loads. We called the property management to have the items delivered. However, it never came. Would have been nice to have a couple of chairs to relax on the beach. We have had these provided in the past.
    Now the good stuff. This is a great location, steps away from the white sugary sandy beach. A pier is walking distance from the condo. We saw a large sea turtle and many large fish from the pier. Destin was less than 12 minutes away. Parking is easily accessible from the condo. A great set up. The condo was clean and had plenty of room. The kitchen was very spacious. Great condo, please replace the mattress.

    • Manager Responded on 11/11/2015

      Thank you for taking the time to answer our review, we will pass along your suggestions to the owner regarding the mattress in the master bedroom, we do supply detergent for the dishwasher, however we do not supply laundry detergent, I apologize that you were not made aware of this, as for the beach chairs, they are available from March 1, to October 31st, the beach services break down county wide from November to the end of February. We are so glad that you did find the rest of your stay so great and hope to see you again soon.

  •  
  • Fall break get-away

    Stayed 7 days ending in October, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Brian T from Cumming, GA recommends this vacation rental

    My family had a great time! Beautiful beach, great location. Condo was clean and in good order. A couple of maintenance issues were immediately remedied by the rental agency. Would recommend this property to any of my friends!

    • Manager Responded on 10/6/2015

      Thank you for such a lovely review, we are glad that any issues that you had were promptly taken care of by our maintenance department, we look forward to seeing you again on your next visit to Okaloosa Island.

  •  
  • FamilyBeach Vacation

    Stayed 5 days ending in August, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Troy, MO recommends this vacation rental

    Second floor condo was perfect. Very short walk for the kids to go to and from the beach by themselves. The condo was very clean and roomy with a well stocked kitchen for cooking. Washer and dryer a must have for me. Well located for shopping and dining out. Great vacation spot.

    • Manager Responded on 8/25/2015

      We are so happy to hear that you enjoyed your stay in this beautiful condo. We hope to see you again soon!

  •  
  • Mediocre

    Stayed 4 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Michelle B from The Woodlands, TX - Texas does not recommend this vacation rental.

    The view was beautiful. The inside of condo needs TLC: walls need cleaning or painting, cabinet knob feel off in my hand when opened, smoke detector went off because batteries needed replacing (all repaired during our stay, except wall touch ups) and reservation staff would NOT provide us ONE blow dryer. I was told that blow dryers grow legs and walk away, so they do not provide them. I thought this was very archaic. On a positive note, we enjoyed the complimentary beach chairs and umbrella and movies. The Gulf of Mexico was dense with sea weed (of course this was an act of God, but made for an unpleasant beach experience).

    • Manager Responded on 7/28/2015

      Thank you for taking time to fill out the online review! We are currently in touch with the condo owner concerning the wall touch ups, thank you for your comment on that. We are happy that all other maintenance issues were handled to your satisfaction as soon as you called those in. As for the hair dryers - unfortunately, only very few condos owners decide to furnish the condos with hair dryers and if they do, they are mounted to the wall. Our front desk staff does not keep hair dryers on hand but if we did, we would have been glad to provide you one. We hope that despite this you have enjoyed your stay with us and we hope to see you again very soon.

  •  
  • Amazing!

    Stayed 7 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    ERIC Y from OKLAHOMA CITY, OKLAHOMA recommends this vacation rental

    Everything was just as amazing as promised. The room was excellent! Right on the beach, great view, everything freshly remodeled and in great shape! Would definitely stay in the same condo next year when we go back! Staff at brooks and Shorey was very friendly and professional. Thank you!

    • Manager Responded on 6/30/2015

      We look forward to seeing you back here again next year! As a thank you please call us, we would be happy to apply a return guest discount to your next vacation!!

  •  
  • Perfect place to stay!

    Stayed 8 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Steve P from Lake Charles, LA recommends this vacation rental

    Always a wonderful place to stay in a great location and the Employees are Brooks and Shorey are super nice. This was our 4 year to stay and also returned with friends this year. We hope to be returning again June 2016. We've stayed at The Palms twice and Gulfside.

    • Manager Responded on 7/10/2015

      Thank you so much for taking time to fill out the online review but most of all, thank you for being a return customer! We truly appreciate your business and are very happy that you always have a great time! We look forward to seeing you again in 2016!

  •  
  • Nana's Family Bacation

    Stayed 4 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Robin S from Duson, LA recommends this vacation rental

    There's nothing better than making memories with your family at such s wonderful place we were able to call home for 5 days. Our stay was absolutely wonderful, affordable and will definitely come back. Thank you for making it pleasurable for my family. God Bless!!

    • Manager Responded on 6/30/2015

      Thank you for the great review! We are so happy to hear that you enjoyed your vacation and made lots of special memories with your family!

  •  
  • Great Vacation in Destin

    Stayed 4 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Camarillo, CA recommends this vacation rental

    It was easy to check in and out.

    • Manager Responded on 6/20/2015

      We are glad that you enjoyed your stay in fort Walton Beach. We look forward to seeing you again in the future!

  •  
  • We would return here next opportunity.

    Stayed 3 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from galesburg, IL recommends this vacation rental

    Our stay at this unit was excellent;
    convenient to beach access, clean, abundant towels,
    w/d, clean kitchen accommodations, cheery decor, clean
    beach, friendly family oriented beach clientele.
    The condo complex maintenance workers were friendly too.
    Our only suggestion is for maintenance to clean the condo floors
    a little more thoroughly, and purchase a firmer sofa bed mattress.
    We would easily return to this unit.

    • Manager Responded on 6/6/2015

      Thank you for completing our online questionnaire, Your feedback is important to us and helps us ascertain what would make a guests stay more comfortable. We will pass your comments onto the owner with regards to the mattress on the sleeper sofa. We look forward to welcoming you back to beautiful Okaloosa Island again soon!

  •  
  • Great Time

    Stayed 4 days ending in April, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    David K from Newnan, GA recommends this vacation rental

    We had a wonderful stay . Everything was set up nice and neat very clean . We will defiantly be back . Thank you Brooks and Shorey !!!

    • Manager Responded on 4/26/2015

      Thank you! We are glad you chose Brooks and Shorey for your Florida vacation and hope to see you again in the future!

  •  
  • real paradise at okaloosa island, great place for vacation ,

    Stayed 3 days ending in April, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Monica C from Houston, TX recommends this vacation rental

    it was great, had a lot of fun , it was really nice , the view of the sea was awesome, close to all the fun places , I would like to go back ,

    • Manager Responded on 4/7/2015

      Coming back is always an option :-) Please give us a call and we will be happy to apply a return guest discount for you! Thank you for the 5* review!

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

Seasonal Rental Rates for this Vacation Rental

Dates Daily Weekly Monthly Minimum Stay Checkin Restrictions
Aug 10, 2019-Sep 27, 2019 $207 $1,302 na 3 No restrictions
Sep 28, 2019-Oct 18, 2019 $207 $1,302 na 3 No restrictions
Oct 19, 2019-Oct 31, 2019 $177 $1,120 na 3 No restrictions
Nov 1, 2019-Feb 29, 2020 $144 $903 na 3 No restrictions
Mar 7, 2020-Mar 20, 2020 $236 $1,484 na 3 No restrictions
Mar 21, 2020-Apr 10, 2020 $236 $1,484 na 3 No restrictions
Apr 11, 2020-Apr 17, 2020 $236 $1,484 na 3 No restrictions
Apr 18, 2020-May 15, 2020 $197 $1,253 na 3 No restrictions
May 16, 2020-Jun 5, 2020 $324 $2,044 na 3 No restrictions
Aug 8, 2020-Aug 21, 2020 $324 $2,044 na 3 No restrictions

*Seasonal rates are estimates only. Actual rates may differ. Seasonal rates do not include fees or taxes.

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
30.396411,-86.611243

Brooks and Shorey Resorts, Inc. 205 Brooks Street SESuite 201 Ft. Walton Beach, Florida 32548 +1 (888) 244-4137 [email protected]

© 1999 - 2019 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon